Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Za široko patriotsko okupljanje, a ne za strančarenje i cenzus alpinizam

Komentari (74) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 02 februar 2016 13:23
Pravdoljub
Tako je, upravo TO nam je potrebno, stavise nuzno u ovom trenutku.

Ali kako to objasniti Velikom Vojvodi Voji?
Da li je njemu ikada iko ista objasnio???
Preporuke:
96
30
2 utorak, 02 februar 2016 13:36
svaka čast
Odličan tekst. Pravo u suštinu problema. Nadam se da će imati ko da čuje.
Preporuke:
69
27
3 utorak, 02 februar 2016 13:49
Mićko
Lepo bi bilo da su pre4govori javni. Baš me zanima koje mesto na rodoljubivoj listi za sebe zahteva Danilo.
Preporuke:
74
10
4 utorak, 02 februar 2016 13:50
kole 1
pojma neša.samo emocije i negativni naboj govori iz tebe. zar nem druge strane medalje, zar nema ljudi koji drugačije misle...preterujš i nemaš mere...
Preporuke:
42
15
5 utorak, 02 februar 2016 13:52
Nenad
Bravo za tekst! Ovde je rečeno ono što većina Srba misli i oseća. Zar je toliko komplikovano preći preko sujeta i krenuti ka iskrenom okupljanju svih rodoljuba?
Preporuke:
49
30
6 utorak, 02 februar 2016 14:17
svaka cast
Ovo je pravi recept za skidanje novo formiranih proestanata, eu, nato i novo radikalnih fanatika na celu sa toni blerom, koji ce nas odvesti na put bez povratka ako im to dozvolimo!
Preporuke:
42
14
7 utorak, 02 februar 2016 14:19
Cviko
Lepo mi zvuči "okupljanje građana na patriotskoj osnovi" ali kako ih okupiti? Ko je istinski predstavnik patriotskih građana na listi političkog mulja u Srbiji koji se izdigao iznad svih nas? Koju god patriotsku stranku pogledam u njenoj pozadini vidim nekog ko ima "prozap. poglede na Srbiju". Evo i stranka "srpski preporod" sa Komazecom i Lučićem je izložena napadu "prozapadnih gledalaca". Pitam se šta to ljude navodi da za šaku dolara prodaju otadžbinu sa sve istorijom, grobovima svojih časnih predaka a nečasnih potomaka, upropaštavaju sudbine svojih sugrađana, itd. Šezdesetih godina prošlog veka neki ljudi su sa užitkom izgovarali mantru: "što gore to bolje". Bili su mojih godina. Gde su sad? Ćute. Neki na zemlji a neki pod zemljom. Za sobom su ostavili trag svog zla. Užasavam se takvih a i komšija u mojoj zgradi. Ne mogu ih okupiti oko teme, održavanje zgrade koja im život znači a kamoli da se takvi okupe i traže što u tekstu piše. Moraju da gledaju duh vebera u oblandi Parova i drugog smeća
Preporuke:
52
6
8 utorak, 02 februar 2016 14:24
EurekA
Samo videti naravoučenije, na dnu teksta. Ovo su njegova pravila, ali je država naša. http://www.pogledi.rs/basna-o-lisici-i-kajgani/
Preporuke:
19
7
9 utorak, 02 februar 2016 14:33
apis
Ima ovde štošta da se doda, al' je ovo suština. Ujedinjenje svih patriotskih stranaka,organizacija i pojedinaca, ali bez ličnih ili partijskih interesa.
Preporuke:
30
13
10 utorak, 02 februar 2016 14:36
Bojan, Priština
Bežite od Šešelja to je jedan narcisoidni, nadobudni i umišljeni da je najpametniji smutljivac. a pri to ne bi se moglo reći da je sasvim normalan.
Srbiji je sa ovom dvojicom nasrećnika uvek nanosio samo štetu.
Preporuke:
100
12
11 utorak, 02 februar 2016 15:09
ZR
Iz Tvrdišića očigledno izbija prilična doza sujete i zavisti prema PB.

Pita se zašto da građani izlaze na izbore, ali ne daje odgovor kako misli da se sprovedu promene ako patriotske opcije ne uđu u parlament?

Kaže da se ne treba boriti samo za cenzus, slažem se, i ja bih voleo da PB sam ima 50%, ali neka nam Tvrdišić onda objasni kako da vanparlamentarne stranke ostvare takav rezultat koji će im omogućiti da same preuzmu upravu državom, bez para za kampanju, kada su totalno izopštene sa medija i pod pritiskom režima?

Kaže: „Ovi pozivi nisu iskreni pre svega jer pozivaju da se pomogne jednoj stranačkoj koaliciji da uđe u Skupštinu.“ Ne znam samo da li bi bio zadovoljan da DSS i Dveri možda poklone sve prolazne mandate na listi kojekakvim organizacijama od po 10 ljudi, da li bi onda „udruživanje bilo iskreno“?

Sve u svemu, imao sam bolje mišljenje o ovom čoveku.
Preporuke:
69
21
12 utorak, 02 februar 2016 15:31
Oliver Kromvel
Izuzetno sam ljut a ne razočaran jel srpska politička scena odavno nemoze da me naljuti.Elementarnu odgovornost nemate svi vi koji sebe smatrate patriotama ustvari ste svi vi patriJote sa veliko J.Niko od vas nebitno iz koje frakcije dolazi nije spreman da pređe preko ličnih sujeta,ogroman stepen narcisoidnosti,nerazumevanja i međusobne zavisti.Što se tiče apatičnih građana tu ću biti do kraja iskren,ne dajem ni pet para za takvu konstataciju,građani jednostavno vide da vi nemate šta da ponudite,pare nemate da ih podmitite a programi su vam na nivou slikovnica za decu do 7 godina,sve same uopštene fraze bez dodirivanja suštinskih problema i sa jako mekanim i strašljivim nastupom prema Vučiću.Imate svi vi u paketu još 3 meseca,bojim se da ako neke stvari ne ukapirate da vam sledi politička propast i brisanje sa političke karte,izlaznost će biti ozbiljna preko 60% sigurno, taj procenat vrlo lako moze da dođe i do 65% do 67% u tom slučaju ovako rascepkani nestajete.
Preporuke:
50
13
13 utorak, 02 februar 2016 15:40
Jovan Vladimirović
Taman sam pomislio da je tekst iskreno antisistemski, kad ono jadac:

"Da pregovore o zajedničkom nastupu otvore za javnost tako da rodoljubiva javnost jasno vidi ko od „malih“ organizacija se ponaša ucenjivački, bezobrazno i nerealno, a ko se od „velikih“ stranaka ponaša tako da nacionalni interes podređuje interesima svoje stranačke vrhuške."

Ovo znači da je nacionalni interes da neko iz autorove ili druge male organizacije mora biti u parlamentu, jer ako ih "veliki" SRS, DSS ili Dveri ne stave na prolazna mesta, "nacionalni interes" će biti ugrožen.

Mesijanski sindrom, kao i uvek.
Preporuke:
66
10
14 utorak, 02 februar 2016 15:41
!!!
Nazalost,nista od toga.Sve sto iole ima bilo kakve veze sa bivsim DOSom ili vuce repove iz tog vremena,osudjeno je na propast unapred.Fakta.
E sad ko i kako ima veze sa DOSom ostaje za razmisljanje.

Tako da ce ove bitange i veleizdajnici i dalje harati Sprdijom,kako stvari stoje.
Preporuke:
22
9
15 utorak, 02 februar 2016 15:43
Oliver Kromvel
ZR-to što vi zovete PB- ma šta to značilo i nebitno kojoj frakciji pripadalo mora da na kraju izbornug ciklusa osvoji tačno 76 mandata u skupštini,to je taman dovoljno da spreči promenu ustava,sve ispod toga je neuspeh.
Preporuke:
32
8
16 utorak, 02 februar 2016 15:50
...
Odličan i nadasve istinit tekst! Najzad je neko rekao šta svi misle. Reč je o običnoj trgovini mandata i njihovom putu ka budžetskim platama u Skupštini, drugo im nisu ciljevi. Da jesu okupili bi sve i frontalno krenuli u napad, a ne koketirali sa Vučićem.

Neće apatičan narod biti kriv što rodoljubi nisu došli na vlast pored najgore vlade i najporaznijih privrednih i teritorijalnih rezultata u modernoj istoriji Srbije, već upravo ti koji nisu bili u stanju da se tome suprotstave, okupe i razjure tu gamad.
Preporuke:
30
30
17 utorak, 02 februar 2016 15:58
Forever Jang
Stvari stoje ovako:
Šešelj neće da uđe u patriotski blok
Boško ne sme sa Glišićem, a Sanda i DSS hoće sa Boškom
ZAvetnici i druge male patirotse organizacije će utopiti još 2-3% GLASOVA.
NATO stranke: DS, LDP, LDSV će odneti 15-20% glasova
MAnjine...
Mediji su prozapadni i Vučićevi. Autocenzura je na vrhuncu...
Dakle Vučić nije lud da ne iskoristi ovakav zicer.
Preporuke:
69
5
18 utorak, 02 februar 2016 16:22
Molder
Kao neko ko je dugo i aktivno bio u Dverima, par zapažanja. Dveri su od početka trebale da budu stranka. Sve je to bilo lepo mi nemamo predsednika, nemamo stranačke knjižice itd. Sa tom pričom smo krenuli ali se pokazalo kao neozbiljno. Jer je to bilo klasično hajdukovanje i igranje a ne bavljenje politkom. Tvrdišić priča o ujedinjenju opozicije a prvi je napustio ionako mali pokret i još više ga oslabio kada mu se prvi put nešto nije svidelo. Ako nešto ozbiljno misli da se radi, onda mora da postoji hijerarhija. Ko, kako, kada, zašto. Što se tiče cenzusa. Pa naravno da je bitno da se uđe u Parlament. Ovo što priča Tvrdišić je sve ok, ali kada dođu izbori znam kako je to izgledalo. Nije se imalo para za plakate. Faktički je svaki grad finasirao sebe. Mi smo iz svojih džepova davali za kancelarije i sve što je potrebno. Glišić i Boško stavljali kuće pod hipoteku da dignu kredite za kampanju. Jel to odlika ozbiljnog pokreta koji namerava da menja Srbiju?
Preporuke:
70
11
19 utorak, 02 februar 2016 16:28
Molder
Dajte bre ljudi da se uozbiljimo. Ne može se sa pričom rešiti ništa. Mi nemamo pola države iza sebe da možemo da rušimo vlast. A i da imamo, ne radi se to tako. DSS-Dveri kakvi god da su su ipak koliko toliko predstavnici patriotske opozicije. I kroz institucije treba rušiti ovu izdajničku vlast. Ja sam se i udaljio od Dveri zbog silnih ljudi kojima su glave u oblacima. Sa radikalima ne može, a i ne treba. Ima manjih patriotskih organizacija koje bi trebale da pristupe patriotskom bloku, ako mogu da prežive činjenicu da su male.
Preporuke:
67
11
20 utorak, 02 februar 2016 18:10
Spiridon
Iza ovih velikih i lepih reči o okupljanju patriotskih snaga nažalost stoji samo mala lična sujeta Danila Tvrdišića i to je jedini razlog ovom tekstu. Da se podsetimo koliko samo pre dva meseca on i Glišić su osnovali nešto što se zove Narodna mreža upravo iz razloga jer za razliku od svih ostalih samo oni znaju kako i još bitnije zaista žele da sruše ceo ovaj stranačko-parazitski sistem a ne da mu se pridruže i postanu tamo neka 106 stranka. Koliko primećujem Tvrdišić sada priča neku sasvim drugu priču, njemu je sada ipak do učestvovanja u celom tom stranačko-izbornom sistemu ali će naravno on a ne bilo ko drugi da objasni svim drugima kako se to radi i naravno pri tome da malo potkači Patriotski blok čisto da ga želja mine.
Sve ovo što je on napisao me u principu najviše podseća na tekstove Vrzića u Pečatu ili Željka Cvijanovića u kojima šta god i kako god da se desi je Vučić ono jedino svetlo na kraju tunela. Kod Tvrdišića je šta god se desilo za sve kriv Boško Obradović.
Ružno...
Preporuke:
61
12
21 utorak, 02 februar 2016 18:11
Joviša Vidić od Rudina
Ništa ovo nije novo, težinja ka okupljanju političkih stranaka i političkih organizacija radi promene vlasti. Deluje logično ali je postalo opšte mesto. Nema delotvornog okupljanja ukoliko nema stožera oko koga bi se obavilo okupljanje. Šta je stožer - u ideološkom, ekonomskom, nacionalnom... - i ko je personalni stožer oko koga bi se okupljanje obavilo? Svaki od stranačkih vođa bi želeo da se - oko baš njega - svi okupe, da on bude stožer. E pa tako ne može. Sa deset stožera, deset lako lomljivih prutića. "Svaka vaška pobaška" e sa tim se ne stiže daleko.
Preporuke:
27
5
22 utorak, 02 februar 2016 18:12
Я
Ne zna se šta je teže, na′vatati i isterati loše ili na′vatati i uterati dobre. Skoro nemoguć zadatak čak i da motka proradi.
Preporuke:
25
3
23 utorak, 02 februar 2016 19:33
Milka dijaspora
Tvrdišić živi u oblacima i proba da muti vodu sada kad je Patriotski blok ojačao. Pa on i Glišić su zbog sujete napustili Dveri kada su Dveri odlučile da postanu stranka, jer jedino kao stranka mogli su da prave koaliciju sa drugom strankom, DSS. Neka Tvrdišić odgovori da li je ”Naša mreža” sarađuje sa otpadnicima od Dveri Parovićem i Đurđevim? Da li je Glišić napravio ”Rodoljupce” sa Đurđevim, a u Šapcu je u kampanji sa Parovićem? O kom iskrenom poštenju priča Tvrdišić, kad su Parović i Đurđev dobili odbornike na listi Dveri 2012. a onda izdali i ušli u koaliciju sa Vučićem, u kojoj su još? Da li je to zbok javnih preduzeđa kojima još upravljaju te imaju otete narodne pare. Da li si za to Tvrdišiću?
Preporuke:
55
9
24 utorak, 02 februar 2016 19:47
...2
Tužni su ovi antiTvrdišić unuter Dveri komentari.
Ništa od sujetnih Dverjana neće na dobro ispasti. Boško kao Vučić, svje i svja ne podnosi nikoga uostalom odgledajte emisiju u kojoj Glišić objašnjava šta se desilo sa Dverima a behu nekada Dveri srbske https://www.youtube.com/watch?v=qFOfVKPo-aY
i ko je iza njih.
Preporuke:
16
44
25 utorak, 02 februar 2016 19:50
bog dano vic
udruzivanje sa Seseljem, CASA SIRCETA U BURE VINA SVE JE SIRCE...
Preporuke:
46
8
26 utorak, 02 februar 2016 19:55
Milka dijaspora
@...2

Glišić objašnjava šta se desilo? Kad je shvatio da su Dverjani listom da Boško bude izabran za predsednika Dveri, probao je da napravi puč, pa je izvisio. Sada je spao na to da smišlja gomile laži ne bi li napravio štetu Dverima, da stupa u koaliciju sa Vučićevim kerberima Parovićem i Đurćevim (ovaj je promenio bar 5 stranake). Glišić se zbog velike sujete prodao za sitne pare Đurćevu (Vučiću), koji ima pare otete od Informatike. Vučićevi kerberi sada mute vodu na desnici i probaju da unište i to malo patriotske opozicije.
Preporuke:
51
10
27 utorak, 02 februar 2016 20:11
Milka dijaspora
Poruka braći Tvrdišić: treba da shvatite da ste izigrani od Glišića, koji ne preza ni od čega da bi bio glavni. Iskoristio je vašu povređenu sujetu i vašu naivnost i poštenje, te vas je naveo da zbog izbora Boška za predsednika napustite Dveri. Vi dobro poznajete i Boška i Dveri, i znate da se Glišić koristi gomilom laži. Da li se Vaše dverjanstvo svelo na to da pratite nekoga ko se prodao Paroviću i Đurćevu? Da li se vaše dverjanstvo svelo na to da budete oružje u rukama Vučića za rasturanje Patriotskog bloka? Napustite Glišića i vratite se pravim vrednostima.
Preporuke:
50
9
28 utorak, 02 februar 2016 20:18
Jovan T.
Ne treba preterivati i u ovom trenutku tražiti nemoguće. Za sad je jedino moguće preći cenzus i osvojiti oko 10% (mislim na Patriotski blok DSS-Dveri).
Preporuke:
47
10
29 utorak, 02 februar 2016 20:25
Gojira
Najveći problem patriotskim strankama je biračko tijelo kojem se obraćaju. Imamo situaciju da se negdje oko 70% stanovništva, ako se ne varam, zalaže za bližu saradnju sa Rusijom, a stranka koja takvu politiku promoviše ne može preći ni cenzus (bez Dveri). Nije sramota reći da je većina tog biračkog tijela neinformisana, slabo obrazovana i lako se sa njom manipuliše. Medijska tortura svakako tu igra svoju ulogu ali bojim se da je problem dublji od toga. Imamo apsurdnu situaciju gdje je formiran SNS kao proizvod proevropskog zaokreta Tome Diplome i to se prihvatilo bez pretjeranog dvoumljenja, čak i od patriotksog dijela glasača koji i dan danas glasaju za SNS. S druge strane, na vrhuncu evrofanatizma u Srbiji, DSS vuče izuzetno nepopularan potez i odriče se evrointegracija, a ni dan danas veliki broj patriotskih glasača ne može da im oprosti „ružnu dosovsku prošlost“.
Preporuke:
42
6
30 utorak, 02 februar 2016 20:34
Spiridon
@ ...2

Mnogo tužnije je što je isti taj sveopšti objašnjavač Vladan Glišić, celo prošlo leto proveo sve to isto objašnjavao po Blicu, Alo i Informeru. Što se kako on tako i Tvrdišić ili njihov guru nekadašnji profesor marksizma i bivši voditelj sa naprednjačkog Fokusa Milan Milenković očigledno samo time bave, jer kad god bih negde naišao na njihove nastupe ili tekstove oni su bili kao da ih je Vučić naručivao pošto je poenta uvek bila zašto patriotska opozicija, Patriotski blok, Dveri ili DSS ne valjaju. Za sve to vreme ta druga Patriotski blok strana koja kao po njima ništa ne valja, se jedino bavi Vučićem i njegovim izdajničkim režimom.
Glišić i Tvrdišić imaju takozvani sindrom ostavljene devojke kojoj je najbitnije da priča sve najgore o bivšem.
Ružno...
Preporuke:
40
11
31 utorak, 02 februar 2016 21:36
Umpalumpa
Tvrdišiću, kako ćete da okupite srpske rodoljube, kad niste ni protestantista ni luteranista, a među prijateljima nemate ni Sebastijana Kurca, ni Guzenbauera a ni Blera? Bolje bi vam bilo da pročitate malo Maksa Vebera i usvojite nešto od protestantske etike ili bar od luteranskih vrednosti. Vi ste kao oni primitivni palanački filozofi koji veruju u hrast kod Savinca i svetu krušku kod Pirota. Osvestite se. Idite u Ikeu koja je protestantska firma i kupite nešto lepo a Švedsko.
Preporuke:
20
10
32 utorak, 02 februar 2016 22:44
Jos jedan "Tribalac"
Neophodno je da bilo koji glasac patriotske opcije ni slucajno ne glasa za Seselja i SRS.
Preporuke:
27
10
33 sreda, 03 februar 2016 00:00
Stefan Miloš
Ne bih da komentarišem tekst jer je on uopšten kao i brojni tekstovi koji pokušavaju da pojasne problem okupljanja svesrpske rodoljubive opozicije.
Moram da skrenem pažnju na protivnika koji stoji u bloku protiv nejake i razbijene opozicije.To je moćan sistem koji počiva na ogromnoj finansijskoj moći zapadne NATO imperije,oličene u širokoj mreži NVO,podržan od sredstava mas-medija koji se nalaze u vlasništvu stranih medijskih kuća.Njihov cilj je jasan i nedvosmislen:Rusija "non pasaran".Povrh toga prozapadna marionetska vlada vođena od strane stranih savetnika, koja je instalirana na predhodnim izborima, je instrument u rukama onih snaga na zapadu koje su nedobronamerne prema Srbiji.Siromaštvo, beda,strah,zavladali su ovim obezglavljenim narodom.Srpski narod spava "snom mrtvijem",on nije apatičan on je razočaran svojim vođama i elitom toliko puta prevaren i izmanipulisan.Hitno krenuti na okupljanje širokog rodoljubivog bloka i svih onih snaga kojima je Srbija na srcu.Srbija nam neće oprostiti!
Preporuke:
19
5
34 sreda, 03 februar 2016 00:47
Zi
Što nisi ostao u Dverima, Danilo?

Nego si potrčao kod Glišića.

A Glišić u dilu sa Trećom Srbijom i Samostalnim DSS...

Radiš za Vučića, a nisi ni svestan.

Ili, možda, jesi?
Preporuke:
39
13
35 sreda, 03 februar 2016 01:22
Zvonimir Bgd
Interesantan i dobronameran tekst g.Tvrdisica, a svakako rodoljubiv i plemenit. Poenta je, ako sam dobro razumeo, u toliko vec pominjanom UJEDINJENJU! I to ujedinjenju patriotske (rodoljubive) opozicije. Saglasan sam sa odbacivanjem onih "patriota" ciji je cilj istovetan sa aktuelnom politikom, a zarad uhlebljenja svojih funkcionera.
Ipak, ostaje prepoznatljiva patriotska opcija u Srbiji. Mislim da se g.Tvrdisic upravo njima obraca i maltene ih na kolenima moli da se UJEDINE. Za dobrobit Srbije, drzave i naroda.

Medjutim, ni u ovom tekstu ne postoje predlozi i nacini za premoscenje nesporazuma medju patriotskim strankama i koalicijama.
A gde su razlike? Vidimo ih npr. u najnovijem Sandinom intervjuu RTVojvodine, gde izjavljuje
Ipak, predsednica DSS odbacila je navode da je ta stranka za savez Srbije s Rusijom, dodajući da se DSS zalaže z a"oslanjanje na Rusiju", odnosno za jaču ekonomsku saradnju i vojnu saradnju na nivou na kojem sarađujemo i sa NATO-om.
Preporuke:
16
20
36 sreda, 03 februar 2016 01:23
veca vestica
Komentari su slika naroda koji veze nema sta se desava.
Preporuke:
12
20
37 sreda, 03 februar 2016 01:42
Snežana
Danila sam upoznala i znam da je pošten čovek i iskren rodoljub.Sigurna sam da se nije prodao. Isto tako sigurna sam da ga je sujeta naterala da ode iz Dveri i formira novu organizaciju u kojoj će kao biti nešto pitan. Vodiće se kao član predsedništva, što njemu očigledno laska. Danilov problem je što je naivan i povodljiv. Da nije bilo Glišića, sigurna sam da bi ostao u Dverima. Njih nekolicina je osnovala Narodnu mrežu i mislili su da će im se pridružiti mnogo više ljudi. Postigli su potpuno suprotan efekat. Jedan broj ljudi se, razočaran raskolom, potpuno povukao, veoma mali broj njih je prišao Narodnj mreži, a najveći broj saboraca je ostao uz Dveri. Sad kad su uvideli da su postali još jedna minijaturna organizacija, bez ikakvog uticaja, pokušavaju na sve načine da naruše ugled Patriotskog bloka, a pre svega svojih, dojučerašnjih, saboraca. Najgore od svega je to što od njihovog delovanja, korist ima samo Vučić. Moja poruka Danilu: Budimo ljudi. "Kako radili, tako nam Bog pomogao."
Preporuke:
32
11
38 sreda, 03 februar 2016 01:57
Nena
O kakvom okupljanju priča čovek, koji je istupio iz Pokreta sa kojim sad hoće da se ujedini. Kako je u Dverima ostao bez vodeće funkcije, osniva svoju organizaciju i hoće da se udruži sa starom,kako bi došao do mesta na prelaznoj listi. Poruka za Danila: ako mislite da je PB pravi izbor, ne tražiti koaliciju sa njim, već ih podržite javno. To će ostaviti bolji utisak o Vama, pa za četiri godine, dok ojačate kao politička organizacija, možete sebi dati za pravo da se udružujete sa srodnim partijama. Ljudi, ne budite alavi.
Preporuke:
26
12
39 sreda, 03 februar 2016 07:26
Srbin
"sreda, 03 februar 2016 00:23
veca vestica
Komentari su slika naroda koji veze nema sta se desava.
Preporuči komentar:
2
4"


A ZAŠTO NAM TI, VEŠTICE, NE OBJASNIŠ ŠTA SE DEŠAVA, PA DA I MI, PORED TEBE, ZNAMO ŠTA SE TO DEŠAVA???
Preporuke:
22
6
40 sreda, 03 februar 2016 10:49
Konobar
Srbija je na stazama petog oktobra potpuno razorena, pre toga bombardovana i iz aviona agresora posipana uranijumom...posledice vidimo na svakom koraku.

Pošaljimo POLITIČARE PREVRTLjIVCE tamo gde im je mesto!

Kako doskočiti nadmoćnom agresoru i domaćim satrapima: SVI NA IZBORE - SVI ZA PATRIOTSKU OPCIJU!Rusija i Putin ponovo spašavaju svet od crnog đavola. Masovno na izbore, masovno glasati za nacionalnu opciju - tako pomažemo i sebi i Putinu. Tačka.
Preporuke:
25
5
41 sreda, 03 februar 2016 12:27
Naprednjak
Samo se vi svađajte.
Takve vas volim.
Nikad od vas ništa neće biti.
Hvala bogu pa se nikad nećete okupiti.
I na kraju od kud vam taj glupi trip da ste samo vi patriote u Srbiji?
Preporuke:
13
21
42 sreda, 03 februar 2016 13:50
Savamala
Pozove mene preksinoć poznanik sa kojim često delim mesto na utakmicama fudbalskog kluba za koji navijamo, sa pričom da bi bilo dobro da dođem u utorak na sastanak ujedinjene patriotske opozicije. Naravno, meni je to odmah bilo sumnjivo, pa sam krenuo da ga propitujem. Kaže on, prava srpska priča. Mi smo za saradnju sa Rusijom, za naše Kosovo, protiv EU... Evo, imamo već prostorije kod palate Albanije, probaćemo da privučemo što više navijača i rodoljubive omladine. Ja ga onda upitah, a ko je taj rodoljub ko stoji iza pokreta, on kaže - Vladan Glišić i Danica Grujičić, super je priča. Pošto sam odmah sve povezao, sećajući se kako smo svi za ovog lika mislili da je udbaš, odmah mi je sve bilo jasno. Još kad sam se prisetio Glišićevog redovnog bitisanja na TV Pinku (od kada je napustio Dveri), nijednog sekunda nisam imao dilemu da je to DB priča. Iz iste kuhinje dolazi i Tvrdišićeva priča. Inače, taj isti Tvrdišić ukrao je jedini mandat koji Dveri imaju u opštini Zemun. Sada će da ga unovči...
Preporuke:
25
8
43 sreda, 03 februar 2016 13:52
Saša Istinica
Treba se otvoriti i prema patriotskoj levici. Multinacionalni kapital nam uništava narod. Iѕmeđu siromašnog naroda i srbskog naroda nema velike raѕlike, to su isti ljudi. Zar da nam Borko Stefanović i njegovi trabanti odvuku mlade ljude koji su u osnovi naši?
Preporuke:
15
3
44 sreda, 03 februar 2016 13:55
...3
Ne znam ni Glišića ni Tvrdišića ni Boška, znam da su bili dok su bili svi na okupu kod Vučića iako je ovaj mesecima pre toga potpisao Briselski sporazum.

Sve ovo je dakle svađa unutar porodice!

Kako očekujete da neko bude stožer opozicije a nije sačuvao ni sopstvenu stranku tj pokret (Obradović)????

Dakle solidna dva razloga za sumnju.

Agresija Dverjana samo odbija ljude i oni će ionako malo glasačko telo DSSa posle odlaska Koštunice dodatno smanjiti, tako da je Obradović pre u Vučićevoj funkciji nego Glišić, dozvolićete može i tako da se gleda.

No konstruktivno nisu to ljudi koji su ostvareni koji ulivaju poverenje da mogu ni stranku a kamoli Srbiju da vode. I to je problem opozicije to je bio i problem DOSa sve do jednog trenutka. Koštunicu su u prethodnim izborima najviše upravo Dverjani pljuvali, uzgred, za koga li su tada radili, za sebe ne jer nisu prošli cenzus ali su i dalje tu
Preporuke:
12
22
45 sreda, 03 februar 2016 14:14
Poštovalac NSPM
Sadržaj teksta bez obzira ko ga je napisao jeste suštinski problem patriotske opozicije. Pristao sam od nedavno da budem deo ove opozicije angažujući se kroz jednu ''malu'' stranku i uočio upravo ove probleme koji su i na prošlim izborima razbili patritske ciljeve. Ugovor se ne sme praviti oko broja mesta za stranku već oko zajedničkog cilja i zadataka koje treba sprovoditi kako pre tako i posle izbora, a svako ko to ugrozi bez obzira na ''veličinu'' mora da ispadne bez ikakvih prava na ''svoj'' deo. Ukoliko dođe do većeg uspeha borbu nastaviti jednako a na ključna mesta postaviti naj časnije i naj sposobnije, sve dok dobro rade. Organizaciju postaviti a principe ustrojiti što je već trebalo da se uradi. Mislim da je pobeda na izborima PB nerealna ali sa respektabilnim procentom treba da omogući postizanje bližih ciljeva, a većinska pobeda ne bi ni bila u ovom momentu dobrodošla zbog dubine ponora i sprovođenja resuverenizacije, za to su potrebni svi postojeći Srpski kapaciteti. Živ. Srbi
Preporuke:
15
8
46 sreda, 03 februar 2016 15:39
Beli Orao
Dokle god budu postojale uobražene patriote, koje neće jedni sa drugima dotle će banda da vlada.
Preporuke:
26
3
47 sreda, 03 februar 2016 16:05
Mda
Stara priča, svi prepametni se slažu kao rogovi u vreći na radost kratkovidih okupljenih oko vlasti koji misle da se jede sve što leti i pliva makar to bile zlatne ribice u bajkama velikog vođe o beogradu pod vodom.
Režim naravno rovari i cepa ionako pocepane strančice jer je rovarenje jedino što znaju dobro da rade.
Zasad se jedino može ponadati da će DSS i Dveri ponuditi široku koaliciju svima sa samo jednim ciljem - ulaskom u parlament i postepenim jačanjem do obaranja naopake diktature evroidiota. Sve druge razlike ostaviti na stranu dok se ne ostvari samo taj jedan najvažniji cilj.
Ništa drugo nije toliko važno a ako se ne mogu da dogovore ko će da vodi neka osnuju kolektivno telo za koordinaciju gde će svi pa i najmanje stranke i pokreti imati glas. Pitanje je nažalost da li shvataju ozbiljnost situacije i veličinu zla kojem se suprotstavljaju. Ako se ne opamete imaćemo nastavak vladavine evroidiota do konačne propasti svih.
Preporuke:
18
3
48 sreda, 03 februar 2016 17:02
zare
Aj, nek vam bude. Samo uzmite u obzir sledece:

1.
Izbori nisu raspisani, i slovima IZBORI NISU RASPISANI. A da l' ce, ne znamo. Ja Vucicu na rec ne verujem. Dok se ne raspusti skupstina a vlada ode u ostavku, izbora sigurno nece biti!

2.
Trenutno, po svakakvim ispitivanjima javnog mnenja, od 40 % do 70 % stanovnistva je protiv eurointegracija ovakvih kako se vode. Stranke koje se zalazu protiv eurointegracija dobijaju od 4 % do 10 % glasova. Poslanika u skupstini koji su protiv eurointegracija ima 0. NULA! Ovo govori da je drustvo u OZBILJNOM problemu.

3.
Problem Srbije je suvise veliki i nece se moci resiti izborima (kojih, rekoh, za sada nema), jer se nista nece promeniti. Bojkotovanje izbora takodje ne pomaze da se stvari promene. Potrebno je nesto trece. A za to trece, mi kolektivno nemamo ni volje ni snage. Ni pameti. Prosto, lose smo drustvo, i potpuno zasluzujemo ovo sto nam se desava.
Preporuke:
9
4
49 sreda, 03 februar 2016 17:13
shvatio
Da je mnogo rekao a resenja nema.Potrcao je za glisicem koji je prisvojio radio snaga naroda i umanjio uticaj dveri srpskih.Toliko o postenju.Udruzuju se sa parovicem koji radi sa sns.Na kraju on prica o ujedinjenju a radi na razjedinjenju nisu bili iskreni u pokretu dveri koji traje 15 godina.Na kraju bez izbora nema promena.
Preporuke:
16
11
50 sreda, 03 februar 2016 17:21
čisto onako
Sad mi je jasno zašto je Koštunica napustio sve.
Preporuke:
15
12
51 sreda, 03 februar 2016 17:29
za Belog orla
Bravo!
Odličan komentar - sve je to jedna banda, jer da nije imali bi malo više dostojanstva i poštovanja prema građanima koji sve ovo čitaju.
Nisu dorasli, nisu odrasli, nisu odgovorni, nisu ozbiljni, ali su alavi.
Preporuke:
7
4
52 sreda, 03 februar 2016 20:41
Milka dijsapora
@...3
Kako možeš da izvodiš zaključke a sam si priznao da uopšte na znaš aktere o kojima se vodi diskusija?

Ponovo za Danila Tvrdišića – o kakvom savezu ti pričaš kada si u grupi sa Glišićem i Parovićem i Ćurđevim, koji nisu propustili dan u zadnjih par meseci da pljuju po svojim bivšim saborcima i Patriotskom bloku. Moraš da shvatiš da si prevaren od strane Glišića i da se što pre vratiš svoim izvornim verovanjima, Svetosavlju, gde nema sujete i gde se ne baca kamenje na svoje bližnje.
Ti očigledno ne shvataš da su Dveri i DSS ozbiljne stranke a ne sitni pokreti od par ljudi kao tvoja Narodna mreža ili ”Rodoljupci”. Dveri i DSS su na pravoslavi Božić POTPISALE koalicioni sporazum. I samo će Dveri i DSS odlučivati koga da prime u Patriotski blok, a ne Glišić i slični.
Preporuke:
18
8
53 sreda, 03 februar 2016 22:20
Radgost
Gojira
Nije sramota reći da je većina tog biračkog tijela neinformisana, slabo obrazovana i lako se sa njom manipuliše.
-
Nije me sramota da pitam:
-šta znači manipulisati;onako srpski?
-ko manipuliše slabo obrazovane?(nije valjda da se samomanipulišu);
-i gde su tu dobroobrazovani da spreče "lako se sa njim manipuliše"-ako je to loše?

Zahvaljujem unapred.
Preporuke:
9
10
54 četvrtak, 04 februar 2016 03:24
veca vestica
Za SRBINA

Objasnjenje je lako,ali ogledalo nije u funkciji.Treba da ide na remont,samo sujeta nece da vidi da je remont potreban.Jel ti sada jasno.
Preporuke:
5
4
55 četvrtak, 04 februar 2016 08:22
tomo
pogubnu okupacionu politiku protiv Srbije i srpskog naroda koja se vodi u kontinuitetu od 5. oktobra 2000.godine. Samo ova rečenica dragi gospodine mi je dovoljna da budem vrlo rezervisan prema vašem patriotizmu. Ako je paradigma Vama 5 oktobar a ne komunistički režim od 1945 koji nikada nije razmontiran, onda ne znam o čemu govorite.
Preporuke:
6
6
56 četvrtak, 04 februar 2016 09:27
Neko iz mase
Radgost komentar Vam je sasvim na mestu.
Stalno se priča o manipulaciji građanima. I našem Kralju Ibiju ne valja narod - verovatno i on misli da je narod izmanipulisan. Isto i na ovom mestu. O manipulaciji građanima pričaju svi političari i sve stranke. Kad ne ide po planu - ne valja narod, narodom se manipuliše, narod je glup.
Izgleda da je priča o navodnoj manipulaciji građanstvom opasna manipulacija. Jer ako su oni drugi nepismeni, neobrazovani, lopovi, izdajnici i loši momci, onda je logično da ja ako želim da ne dobijem tu etiketu budem na suprotnoj strani od tih takvih, bez obzira da li tom mestu zaista pripadam po obrazovanju i moralu. To je suština manipulacije.
Lično mislim da su ljudi rezignirani, drugim rečima dosta im je svega, ali toliko dosta da nemaju snage ni da ustanu da to kažu, već su toliko malaksali da samo infuziju mogu da prime, a da političare doživljavaju bez razlike kao najgori ološ, bez namere da bilo koga uvredim ali je tako.
Preporuke:
5
3
57 četvrtak, 04 februar 2016 09:41
za toma
Tomo pravo u centar.
Kad pročitate takve izjave, onda vidite na kakvom ste mestu.
Zato se ja i pitam jer to neki novi Miloševićev SPS koji je zadržao stari naziv DSS da bi privukao Koštunicine birače?
Šta znači moramo raščistiti sa svim DOS-ovcima?
Ne možete biti i protiv komunista i protiv kapitalista i očekivati da vam narod veruje.
Šta znači ja sam za Rusiju?
Kakav to i na koga ostavlja efekat na birače, šta time poručujete, koji je vaš cilj? Koga želite da privučete - razočarane Miloševićevce ili sve ozbiljne ljude u ovoj zemlji?
Naravno da će Vučić da pobedi na izborima. Dovoljno je da kaže ljudi ja sam za Srbiju.
I prosečan građanin Srbije će da kaže, da ovi su neumereno za SAD, ovi za Ruse, a naš premijer ozbiljan čovek on je za Srbiju.
Kada ćemo svi da pričamo i radimo za Srbiju da gledamo svoja posla u interesu naroda.
Preporuke:
5
6
58 četvrtak, 04 februar 2016 10:09
AntiTitoBot
Da li vi shvatate da se 5.oktobra nije dogodio Koštunica, Vuk i Đinđić već narod, vaš narod drage patriote koji pljujete po 5. oktobru. Vi bi sada sa narodom da se obračunate, a narod da glasa za vas.
Za koga, za Staljina, za Jelcina, za Putina?Ne već za Rusiju kažete. Šta je za vas Rusija, koja Rusija, kakva, čija?
Narod želi da živi bolje - da ga ne lažu, da mu ne rasparčavaju zemlju. Hoće da zna ne kakav je vaš program ne da uđete u parlament i pokupte mandate i mesta u upravnom odboru, već kakav je vaš program kad dođete na vlast i da li je to ostvarivo.
Ne interesuje običan svet ni Rusija ni SAD.
Zato pametne babe i dede gledaju "Slagalicu" na RTS jer im je dosta politike.
Svi su shvatili ono što vi nećete da shvatite - narod nije glup.
Preporuke:
9
7
59 četvrtak, 04 februar 2016 10:43
Spiridon
@ Radgost & Neko iz mase

Očigledno da se krećete isključivo u krugu svojih istomišljenika i da zahvaljujući tome imate potpuno pogrešnu percepciju o tom istom narodu u zemlji Srbiji. Biračko telo SNS u 90% većini jeste poluobrazovana rulja kojoj je pogled na svet uslovljen naslovnom stranicom Informera, drugim dnevnikom RTS, odnosno onime što se dešava u Parovima. Biračko telo SNS je izmanipulisano zato što takvi kakvi jesu nisu prosto sposobni da shvate da ih mediji lažu i da je njihovo poimanje stvarnosti i politike potpuno pogrešno. Oni koji su obrazovani se dele u ogromnoj većini na dve kategorije, prva je oni koji su otišli iz Srbije a druga su oni koji bi otišli ako bi im se ukazala prilika. Nekoliko stotina hiljada mladih i to pretežno onih sa najvišim obrazovanjem je otišlo da se više ne vrati a zemljom je zavladao najgori ološ. Aleksandar Vučić je samo ogledalo Srbije danas a vi slobodno zavaravajte sebe da su ljudi u Srbiji samo rezignirani i da će se probuditi...
Preporuke:
11
4
60 četvrtak, 04 februar 2016 11:20
neko iz mase
Neka je i tako kako tvrdite. Verovatno ima u tome puno istine.
Onda Vas pitam kako mislite da pobedite, kako mislite da sa takvima bilo šta promenite? Zašto se bavite politikom kad tako loše mišljenje imate o narodu, a želite da budete NARODNI poslanik?
Ne možete pljuvati po narodu,a očekivati da glasa za vas.
O tome se radi. Kako promeniti svest tih ljudi koji ne znaju ili su neprosvećeni, i pridobiti ih da razmišljaju drugačije?!
Sigurno ne arogancijom i primitivizmom. Bar ja tako mislim. Oprostite možda grešim.
Nisu baš svi pametni ljudi otišli iz ove zemlje. Ali će otići. A nisu pametni ljudi u manjini, ali neće da izađu na izbore. Vi se delite i svađate, razmišljate od danas do sutra, istorija počinje od vas, od izbornog krga do izbornog kruga,i očekujete da vam ljudi veruju. Vi ni podele iz drugog svetskog rata ne možete da prevaziđete, a kamoli da se ozbiljno bavite politikom danas.
Mislite o tome.
Preporuke:
6
5
61 četvrtak, 04 februar 2016 13:34
Spiridon
@ neko iz mase

Ne bavim se ni u kom obliku politikom a još manje želim da budem narodni poslanik. Pametni ljudi jesu u manjini i to ogromnoj a procenat izašlih na izbore pokazuje upravo sve suprotno od onoga što vi tvrdite i poprilično je stabilna kategorija koja varira par procenata gore ili dole. Ono što ja pokušavam da vam objasnim je da se stanje neće promeniti, sem na gore. Ivo Andrić je to najbolje opisao čuvenim rečima...
Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.
Preporuke:
7
4
62 četvrtak, 04 februar 2016 13:54
neko iz mase
Potpisujem sve što ste rekli.
Uz samo jedan dodatak - od priče nema ništa.
Neko "pametniji" od Vas i od mene pišu "ozbiljne tekstove" i zarađuju novac na druge načine gde god da se pojave. Zato što prvo vide novac i interes. A kad se ugrade, onda pričaju štagod požele nalogodavci.
Nije ni čudo zašto su nesnalažljivi morali da odu iz ove zemlje.
Pozdrav
Preporuke:
5
3
63 četvrtak, 04 februar 2016 16:17
Radgost
Manipulare lat.
1.rukovati,upravljati nečim (valjda za slabo obrazovane)
2.udešavati,praviti smicalice (valjda za dobro obrazovane)



Spiridon
@ Radgost & Neko iz mase

Oni koji su obrazovani se dele u ogromnoj većini na dve kategorije, prva je oni koji su otišli iz Srbije a druga su oni koji bi otišli ako bi im se ukazala prilika.
-
Da.Smatraju da šta će ti znanje ako ne možeš dobro da ga prodaš;i to pretežno protestantskim robovlasnicima(uzgred i po svom izboru pomažu smrtnim neprijateljima Srba i Srbije)!
I što reče jedan osvrt iz SAD-ne usuđuju se(ni da zucnu) da kažu "majstore uključi grejanje(u autobusu za vreme vožnje u zimskim uslovima)";
pokorni iz Reda "Veži konja gde ti gazda kaže".
Preporuke:
6
3
64 četvrtak, 04 februar 2016 17:10
Neko iz mase za Radgosta
Tu priču o stranim plaćenicima, poniznim slugama i protestantskoj etici Maksa Vebera ostavljam vama na manipulaciju.
Ima puno onih koji su svoju decu poslali u inostranstvu, a ovde bi da prodaju maglu gladnima.
Pomoćiću uvek koliko mogu svojoj zemlji, i protiv sam ulaska u NATO i otimanja Kosova, ali i moje dete moram od nečeg da živim sem od vazduha.
Za mene je majka samo jedna - Srbija, a sve ostalo može biti samo nužno zlo.
Preporuke:
5
6
65 četvrtak, 04 februar 2016 18:30
Spiridon
@ Radgost

Pre će biti da je ono što je oteralo sve te silne mlade i visokoobrazovane to da se u njihovoj rođenoj zemlji ni na koji način ne cene rad i zalaganje a još manje stručnost i znanje...
Pre će biti da ih je oterala negativna selekcija u kojoj svo njihovo znanje nije vredno ni deseti deo kao partijska knjižica, kumovske veze ili udvoričko ponašanje...
Pre će biti da ih je oteralo to što nisu imali vezu ili partijsku knjižicu za državnu firmu a nije im se nešto išlo u privatno-robovlasničku za pola ili nimalo i onako mizerne plate na račun, za deset dana godišnjeg odmora, za neplaćen prekovremeni rad bez markice ili toplog obroka gde je jedino robovski rad siguran a sve ostalo pod znakom pitanja...
Pre će biti da ih je oteralo to što su do bilo kog posla zimi na minus deset morali da se voze u nezagrejanom autobusu gradskog prevoza koji je za razliku od tog vašeg imaginarnog u Americi potpuno stvaran i što je najgore česta pojava...
Preporuke:
6
2
66 četvrtak, 04 februar 2016 18:33
Spiridone
Sve je to tačno što pričaš, ali se ne nazire uzrok svega toga.
Naravno da Vučić ni Tadić ni svi ostali sitni kolaboracionisti nisu direktan uzrok toga, oni samo izvršavaju naređenja. Uzrok je upravo ta SAD koja nam takav sistem nameće.
Preporuke:
3
1
67 četvrtak, 04 februar 2016 19:16
Spiridon
@ Spiridone

Nisam suguran da bilo šta od svega ovoga što sam ja naveo ima bilo kakve veze sa SAD pod jedan zato što nismo samo mi pod američkom čizmom a retko gde sem ovde kod nas ima svega toga a pod dva nije bilo nikakvih Amerikanaca sem u egozotičnim pričama kada su o bukvalno istim problemima u zemlji Srbiji pisali Nušić, Domanović ili Sterija Popović. Pogledajmo se malo u ogledalo pre nego što po našem običaju za sve u univerzumu optužimo neke zle a tajne sile jer neće baš biti da su iz Vašingtona osmislili da nema grejanja zimi u gradskom prevozu...!?!
Preporuke:
4
2
68 četvrtak, 04 februar 2016 19:21
Ja sam Rajko Zivotic
Svi ovde u komentarima smatraju da je narod patriotski, podrazumavajuci pro Ruski. Narod povezuje patriotizam sa ratom I sad narod (bar vecina) nece da se ratuje. Svi su patriote ako moze na recima. Ratovace se ako se mora kad se siptari ili Hrvati pojave pred Beogradom. Uostalom cela Srbija (a I Rusija kako vidim u dokumentarnim filmovima)su postale svesne rata tek kad su bombe pocele da padaju po Beogradu. To je samo jedna od dvolicnosti u nasem narodu. Oni koji su otisli u instranstvo iz ratnih podrucja imali su dobar razlog. Oni drugi koji odlaze u inostranstvo (zbog standarda)cesto rade gore poslove u instranstvu nego sto bi radili u Srbiji a te poslove ne bi radili u Srbiji. Tu su problemi sa palanackim (opet dvolicnim)statovima roditelja, okoline, propaganda (celog drustva)koji mnogo vise teraju mlade nego sam standard. Mladi cesto zive losije u instranstvu samo da bi ovo izbegli.
Preporuke:
3
4
69 četvrtak, 04 februar 2016 19:32
neko iz mase za Spiridona
Spiridone sad sam videla Vaš komentar. Pridružujem Vam se. Sve je tačno što ste napisali. Parijska knjižica je uslov za uspeh kod nas i to je najveće zlo.
Ovde na žalost ima puno neobrazovanog i zluradog sveta.
Pozdrav
Preporuke:
6
2
70 četvrtak, 04 februar 2016 20:13
...4
Milki iz dijaspore

Verujem da ih vi znate, par puta bili, uzeli vam pare, prosuli priču. Pre njih to isto uradio Šešelj i Vuk Drašković i vi mislite da imate pravo da mišljenje drugog sporite.

Ih, mante me se!

ps. uzgred sa vama nisam čuvao ovce da mi se obraćate drugim licem jednine
Preporuke:
4
4
71 četvrtak, 04 februar 2016 20:58
čisto onako
Neki, verovatno bez dana radnog staža, misle da tamo daleko na "trulom zapadu" sve funkcioniše po principu "veži konja gde ti gazda kaže."
Očigledno je da nikad nisu radili u Srbiji da vide šta su gazde i u privatnim firmama, a i moberi politički kadrovici u državnim firmama.
I onda ispada da su ljudi koji odlaze iz ovog mulja izdajnici i plaćenici.
Sramota.
Preporuke:
6
2
72 četvrtak, 04 februar 2016 22:35
Veži konja gde ti gazda kaže
Ovaj Radgost me podseća na tamni vilajet devedesetih - strani plaćenici, protestanti, hohštapleri, peta kolona...to nas je sahranilo i nateralo u emigaraciju, i opet će. Zlo i naopako.
Preporuke:
4
2
73 petak, 05 februar 2016 08:34
Rostislav
Neki komentator priziva vino pa kaže kako ne bi trebalo da ga upropastimo sirćetom. Sirće je nama potrebno a ne vino! Sirće otrežnjuje, vino baca u zaborav.
Preporuke:
2
3
74 petak, 05 februar 2016 23:19
Radgost
Veži konja gde ti gazda kaže
Ovaj Radgost me podseća na tamni vilajet devedesetih
-
Vi ste ipak iz Bratstva "Poniznu glavu sablja ne seče"

Junačkim(uličarskim;"muzičkim"-udaraljke šerpe uz duvaljke poštaljke) naporima razgnali ste tamu devedesetih svetlim robovlasničkim poretkom.
Robovlasnici ne bi ostali ni jedan dan bez podrške svoje udarne pesnice-vašeg Bratstva!

O tvorcima protestantske grane
Luter(na ličnom grbu ruža+krst-rozenkrojcer)podsticao bunu porobljenih seljaka pa se sklonio kod kneževa-protiv kojih je bio;kobajagi.Sve pod nadzorom kardinala Carafe(potonji papa Paulus).
Drugi Kalvin je zagovarao strogu primenu Knjige;da je vernicima zabranjeno sve što Knjiga nije pominjala.Tako je u Ženevi bilo strogo zabranjeno igranje i trupanje;čak i deci.
Ženeva postala grad-crkva.Kao i Strazbur.
( Švajcarci izmislili jodlovanje kao zamenu za pevanje i igranje.
cenim da je Bratstvo da se zabrani sabor u Guči)
Preporuke:
1
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner